در تابع MUX Multiplexing ، شما دو مقدار در Chanel A و Chanel A دارید .
با استفاده از ورودی Selection می توان مشخص کرد ، کدام یک از مقادیر A یا B به خروجی مالتی پلکسر اعمال شود .
اگر ورودی Selection غیر فعال باشد مقدار A و اگر ورودی Selection فعال باشد مقدار B به خروجی اعمال میشود .
حال خود ماتی پلکسر میتونه مقادیر اش رو از مقدار ثابت NUM یا کانتر و تایمر و . . . بگیره .
و خروجی تابع MUX Multiplexing نیز خود می توان SETPoint توابع دیگر باشد .
می بینیم که با استفاده از Multiplexing ، انعطاف پذیری و قابلیت برنامه ما در نرم افزار Zelio Soft چقدر افزایش پیدا می کند .